Vi erbjuder ekonomisk förvaltning. Då kan vi ta hand om hyresavisering, bokföring, årsredovisning och budget.
Hos oss har du möjlighet att få elektroniska attester av leverantörsfakturor via vår kundportal. Då slipper du hantera pappersfakturor. Genom periodiserade kvartalsrapporter stämmer vi sedan utfall mot budget och uppdaterar likviditetsbudgeten. Om du vill kan vi erbjuda dig månadsrapporter så att du regelbundet blir underrättad om den löpande verksamheten.
Alla rapporter som vi gör kan vi göra tillgängliga för er styrelse i er BRF, via vår kundportal. Då kan vi jämföra kostnader inom ett antal områden med ett statistiskt urval av hur det ser ut hos andra fastigheter och kan på så sätt förbättra era kostnader.
Säker kundportal för förvaltningen
Enligt lag ansvarar en BRF-styrelse för att upprätta en lägenhetsförteckning. Det kan vi erbjuda där information ingår om det finns bostäder som har pantsättningar. I vår kundportal kan vi förvara alla kontrakt och bostadslistor på ett säkert sätt.
- Vi kan införa effektiva och säkra rutiner för avgiftshantering.
- Vi kan upprätta information om kredittider och -nivåer.
- Vi kan hantera alla avi-avgifter.
- Vi kan hantera alla dröjsmålsräntor.
Vi erbjuder hantering av kundreskontra
Fakturahantering kan vara krångligt. Vi kan erbjuda en förbättrad rutin för hantering av fakturor och registrera leverantörsprofiler med kredittider och kreditnivåer. Vi kan även registrera inkommande leverantörsfakturor och hantera dem i vårt bokföringssystem.
Med vår kundreskontra kan vi erbjuda dig:
- Bokföring
- Rapportering
- Factoring
- Inbetalningshantering
- Påminnelser och inbetalningsprognoser som underlättar likviditetsplanering
- Inkassokravshantering
Ta kontakt med oss så kan vi berätta om hur vi kan hjälpa er med er ekonomiska förvaltning.
Vi kan ta hand om all ekonomisk förvaltning för er BRF och fastighet. Du kan spara pengar genom att anlita oss.